טיקים … דווקא יש מה לעשות עם זה!

פרחי באך לטיפול בטיקים

העין קופצת, היד זזה מעצמה, הכתפיים מתכווצות והפנים מתעוותות... נעים להכיר, טיקים או בשמם המקצועי, תגובות לא רצוניות של השריר.

פרחי באך לטיפול בטיקים

העין קופצת, היד זזה מעצמה, הכתפיים מתכווצות והפנים מתעוותות... נעים להכיר, טיקים או בשמם המקצועי, תגובות לא רצוניות של השריר.

זו תופעה אשר יכולה להופיע כבר משלב הילדות ולנבוע מסיבות שונות, החל מתופעת לוואי מתרופה כל שהיא, דרך קושי רגשי וחווית סטרס ועד בעיה נוירולוגית התפתחותית. היא יכולה להופיע בפנים, בידיים או בכתפיים ומשלבת התכווצויות, קפיצות וחזרתיות של תגובות משרירים שונים. אם הילד שלכם או אתם סובלים מטיקים הדבר הראשון שאני ממליצה זה כמובן להתייעץ עם רופא על מנת לזהות את השורש.
אם הילד שלכם או אתם סובלים מטיקים הדבר הראשון שאני ממליצה זה כמובן להתייעץ עם רופא על מנת לזהות את השורש.

כשהרגש מדבר דרך הגוף

אלי לקליניקה מגיעים מבוגרים וילדים שסובלים מטיקים ולאחר התייעצות עם רופא נאמר להם
"לחכות שזה יעבור מעצמו.." המשמעות היא שאין מקור גופני או התפתחותי  שהרופא מזהה, ומבחינתי המשמעות היא שמדובר בתופעת לוואי למצב רגשי.
איזה מצבים רגשיים יכולים לייצר טיקים תשאלו?
פחדים וחרדות, מתח וסטרס ממושכים, תקופת קורונה, בידוד ואפילו מצבי תשישות פיזית לצד לחץ רגשי.
בקליניקה מקרי טיקים, בין אם אצל ילדים או מבוגרים, החוויה מאד לא נעימה, היא מייצרת סבל עבור מי שחווה את הבעיה, חוסר שקט מהסובבים אותו ולא פעם גם גורר תגובות לא נעימות מהסביבה, משמע, מצריך פתרון איכותי שיטפל בבעיה – מהשורש.

טיפול איכותי – מהשורש!

הפתרון בו אני נעזרת על מנת לטפל בטיקים אצל ילדים ומבוגרים, ועובד מעולה הוא תמציות פרחי באך בהתאמה אישית.
תמציות הפרחים הייחודיות שהללו מאפשרות לי לרקוח עבור כל מקרה, בהתאם לסיבה ממנה הוא נובע את הפתרון המדויק.

מכיוון שכל מקרה לגופו והדיוק קריטי, כל טיפול מתחיל באבחון מעמיק וייסודי, השאלות שאני שואלת מאפשרות לי לזהות את המקור ובהתאם לכך לבחור את התמציות שירכיבו את התערובת המתאימה.
התמצית עובדת על השורש הרגשי ומחזקת את אותן איכויות המבקשות איזון ובכך מצליחה לפתור את הבעיה.

יתרון משמעותי נוסף של עבודה עם פרחי באך היא העובדה שהם עדינים ועושים את הריפוי באופן הדרגתי ומותאם לכל מטופל, ובכך לא מגבירים את הסבל ואפילו מחזקים, על הדרך, מקומות נוספים, כך שהרווח הוא גם וגם וגם.

מטופלים מספרים:

4 מחשבות על “טיקים … דווקא יש מה לעשות עם זה!”

  1. גל קושלביץ

    היי שמי גל אני בן 25 ואני מתמודד עם תסמונת טורט. הטיקים התחילו לי לראשונה בכיתה ד-ה כתוצאה מכמויות יתר של כמה סוגי תרופות שקשורות למשפחת הריטלין. אמא שלי טוענת שזה התחיל אצלי מהריטלין וזה המשיך בתיכון .. הטיקים היו עד התיכון טיקים גופניים ובצבא התחילו לי גם טיקים קוליים עד היום. לא הייתי ילד מקובל בחברה ויכול להיות שחלק מזה השפיע לאורך הזמן על המצב הנפשי וכן על הטיקים. בגיל 17 אם אני לא טועה אובחנתי לראשונה בתסמונת טורט אצל דר עזרא בבית חולים סורוקה. אני מבאר שבע במקור. אני מיואש והטיקים רק הולכים ומחמירים , בנתיים הזמנתי אומגה 3 על מנת לנסות אבל אני כבר די אובד עצות.

    1. תודה גל על השיתוף המרגש שלך. עבדתי עם הרבה מקרים של טיקים, כל מקרה לגופו.
      אשמח לשוחח איתך לראות אם אני יכולה לעזור או שאפנה אותך למישהו אחר.
      שירה –
      052-823-5850

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן